I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 26, 2011

awak !

awak , 
terima kasih banyak banyak tau .
coz pernah jadi penyeri hidup saya .
walaupun seketika sahaja .

saya nak minta maaf banyak banyak 
and
halal kan makan minum saya .

permintaa saya pada awak : 
  1. jaga diri awak elok elok sebab . . .
  2. belajar pandai pandai sebab . . .
  3. tak mau sedih sedih sebab . . .
  4. semoga bahagia di samping orang tersayang sebab . . .
  5. sentiasa senyum sebab . . .


SEBAB . . .

IMY , ILY , INY
<3

2 comments:

  1. awak , sabar erk ..
    saya paham perasaan awak 2 ..
    tak pa la ..
    bunga bukan sekuntum ..
    mungkin e2 bukan tulang kamu ..
    sabar okaii ..
    chill~

    ReplyDelete
  2. memang bunga bukan sekuntum tapi awak .
    bunga tu yg saya mahukan .
    sedih

    ReplyDelete