I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, May 20, 2011

JODOH

saya sedang belajar untuk tidak mencintai awak .
tapi tidak boleh .
even kita couple 21 hari je .
tp perasaan sayang tetap ada dalam hati .
kenapa ?
mengapa ?
saya boleh terima semua itu 
walaupun awak sudah mempunyai pasangan .
saya terima takdir itu .
mungkin ini 1 ujian bagi saya .
saya sedar . . .
saya bukan jodoh awak .
saya hanya mampu melihat awak dari jauh .
awak .
awak . awak .
saya minta tolong jangan sedih yea .
saya nak awak selalu happy dengan dia .
saya suka tengok awak happy .
saya pun tumpang happy sekali .
tp kalau awak bersedih .
saya juga akan bersedih .
please jangan sedih yea .
tp selagi awak belum dimiliki oleh sesiapa yang sah .
maknanya . . .
awak juga belum tentu milik dia .
tapi juga saya harap awak akan berkekalan dengan si dia . 
aminnn . . .
saya akan sentiasa berdoa supaya jodoh awak berkekalan .
aminnnn .

CHILL :)

No comments:

Post a Comment