I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 8, 2011

nakal

kalau korang nak tahu kan .
fais nie sebenarnya nakal orang nye .
time sekolah je lah nakal .
tapi sekarang dah jadi baik .

nakal madsud fais tak da lah sampai pukul orang .

nakal fais time sekolah dulu walaupun pengawas ,
tak semesti nye kena baik .
nanti orang kata skema pulak .
haha

benda nakal yang fais buat :

  1. keluar rehat awal then masuk lambat .
  2. guna tandas guru sebab tandas guru bersih sikit . hee
  3. kurung kawan dalam loker . haha
kalau fais di beri ucapan pada perhimpunan sekolah sekarang ini .
fais nak bagithu :

"tak rugi belajar dekat sekolah ini , cikgu cikgu ingat saya lagi tak ? "

haha .
korang mcm mne plak . mai la kongsi sama . hehe

2 comments:

  1. saya ske ponteng.. hhahaah pastu ckgu bg surat cnta.. awk dapat?? heee~

    ReplyDelete
  2. tak dapat , sye ta ska pnteng

    ReplyDelete