I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 16, 2011

blow me a kiss

date : 16/07/2011
location : jamaica
credit by : siti nor @ nono
model : fais , syahmi , zyra

kisah bermula apabila seorang laki nie mengajak seorang perempuan keluar .
asal nye laki nie tak tahu nak lepak mana .
so dia ajak la perempuan nie lepak jamaica .
then laki nie dengan selamber berkata 

boy : awak awak . amek gambar saya nak tak ?
girl : boleh tapi saya tak nak awak amek gambar saya .
boy : kenapa ?
girl : sebab saya nie pemalu sikit . okay . awak jadi model and saya jadi photographer .
boy : okay . boleh saja

then dengan gaya nya tersendiri .
ini lah hasil nya setelah d edit 














selepas sejam berphotoshoot .
datang lah dua orang lagi supermodel .
ini mereka :

zyra & amy



zyra

photographer @ editer
ini dia :

citie
comel kan dia :)
saya suka mata awak ^ ^
hee

thanks sangat sangat awak sebab
bersabar and sanggup melayan karenah saya 
yang macam macam and ngade ngade 
hee :)

No comments:

Post a Comment