I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, June 3, 2011

bagi balik !

kepada . .
pencuri / penyamun / perompak / peragut . 
tolong la bagi balik handset aku .
aku nak sesangat handset aku balik . 
please .
banyak benda penting uhh .
banyak contact num n pix .
semua tu penting bagi aku .
wait , ,
kenapa kau nk samun aku . .
aku nie jst pelajar je .
bkn nye ade banyak duet pn . 
kalau kau jual handset aku pn bkn nye bole dpt sejuta . .,
kenapa lah kau nie bodoh sngt . .
pergi lah rompak bank ke . .
kan banyak duet kau bole dpt .
kau samun aku pn bkn nye bole kaya . .
kalau kau g rompak bank . .
mesty kau kaya kn kn .
alah , kaya dunia je . 
aku jamin lah kau ta kan selamat hidup kt dunia nie . 
stop lah amek harta bnd org secara salah .
kau g lah cari kerja yang halal . .
msty best kn .
hidup senang .
aku doa kan kau berubah lah and
supaya kau dpt nur . heee

ingat : jangan sesekali ambil harta benda org secara salah . kalau kena kan diri sendiri baru tau .

No comments:

Post a Comment